Magdalena Bigaj

lighthouse

Od trzynastu lat związana zawodowo z nowymi technologiami. Prowadzi agencję komunikacji strategicznej Helping Heads. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku i zarządzaniu relacjami. Ekspert Komitetu Dialogu Społecznego Krajowej Izby Gospodarczej.

Przez wiele lat związana z mediami internetowymi Agory S.A., gdzie kierując zespołem PR segmentu internet spółki odpowiadała w latach 2006-2011 za komunikację projektów internetowych, w tym portalu Gazeta.pl. W latach 2013-2015 szef biznesu VOD Agory. Jako ekspert doradzała lub prowadziła działania komunikacyjne dla takich firm i instytucji jak Mostostal S.A., Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP, Grupa Wirtualna Polska, Jeronimo Martins, spółka LIBRUS czy liczne organizacje pozarządowe. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim. Zawodowo interesuje się zmianami w komunikacji w nowych technologiach oraz rozwiązaniami cyfrowymi w edukacji.