Magdalena Bigaj

lighthouse

Od ponad dekady związana z nowymi technologiami. Współwłaścicielka i dyrektor strategii w firmie EVG Group. Specjalizuje się w budowaniu wizerunku i zarządzaniu relacjami.

Przez wiele lat związana z mediami internetowymi Agory S.A., gdzie zbudowała od podstaw dział public relations segmentu internet spółki, odpowiadając w latach 2006-2011 za relacje PR takich marek jak Gazeta.pl. W latach 2013-2015 szef biznesu VOD Agory.

Jako konsultant doradzała m. in. takim firmom i instytucjom jak Mostostal S.A., Grupa Wirtualna Polska, spółka LIBRUS czy organizacje pozarządowe. Ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Warszawskim. Laureatka konkursu akademickiego im. Biskupa Jana Chrapka, związana przez kilka lat z Fundacją Dzieło Nowego Tysiąclecia. Miłośniczka literatury faktu, zawodowo interesuje się szczególnie zmianami w komunikacji w nowych technologiach oraz rozwiązaniami cyfrowymi w edukacji.